Fierdos, 13-letni deček z avtizmom iz Tigraja, je v mladosti doživljal izključenost in družbeno izolacijo zaradi svoje invalidnosti. Skupaj z mamo se je soočal s težkimi življenjskimi okoliščinami, ki so oteževale njegov dostop do šole.
Z izvajanjem programa za spremembo družbenega vedenja v osnovni šoli Negash so se Fierdosove možnosti za učenje zelo izboljšale. Šola je bila prilagojena za otroke z oviranostmi, učitelji so bili deležni usposabljanja, skupnost pa je bila vključena v dialog in ozaveščanje o pravici vseh otrok do izobraževanja.
Fierdos pravi: “Rad se učim angleščino, amharščino in tigrinščino ter uživam v pisanju. Ko odrastem, si želim postati učitelj.”
Ravnatelj šole poudarja, da Fierdosova zgodba dokazuje, kako vključujoče okolje koristi celotni skupnosti. Fierdos zdaj obiskuje šolo, je sprejet med vrstnike in z izobraževanjem pridobiva samozavest ter priložnosti za prihodnost, njegova zgodba pa je navdihnila širše vključevanje otrok z oviranostmi.
Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletnega mesta soglašate, da jih lahko uporabljamo. Več informacij.