20. november - svetovni dan otrok
20. november - svetovni dan otrok
»Prvi korak za izboljšanje duševnega počutja je, da preprosto začnemo pogovor.«

»Prvi korak za izboljšanje duševnega počutja je, da preprosto začnemo pogovor.«

Člani skupine BTS
UNICEF/UN0531087/Haro

Člani skupine BTS – pop ikone 21. stoletja – in UNICEF s kampanjo LOVE MYSELF širijo pozitivna sporočila o ljubezni do samega sebe in pozitivni samopodobi.

»Na področju spodbujanja pozitivne samopodobe in izboljšanega dobrega duševnega počutja je ena od najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredimo, že to, da preprosto začnemo pogovor,« je poudarila izvršna direktorica UNICEF-a Henrietta Fore, dan po izidu UNICEF-ovega vodilnega poročila The State of the World’s Children 2021 (Položaj otrok po svetu v letu 2021). Omenjeno poročilo vsebuje eno od najbolj celovitih analiz globalnih trendov, ki vplivajo na otroke, in nudi pregled duševnega zdravja otrok, najstnikov in skrbnikov v 21. stoletju.

Pričevanja skupine BTS si skupaj s kampanjo LOVE MYSELF prizadevajo doseči prav otroke in mladostnike po vsem svetu, ki se počutijo osamljene, izolirane in zagrenjene, ker v njihove vsakodnevne navade, izobraževanje in rekreacijo še vedno posega pandemija bolezni COVID-19.

»Kampanjo smo sprožili zato, da bi z njo dosegli mladostnike in jim pomagali izboljšati njihova življenja ter pravice,« so povedali člani skupine BTS. »Med tem pa smo si seveda tudi prizadevali, da bi sporočilo kampanje, torej »ljubi samega sebe«, uporabili tudi sami, kar nam je pomagalo, da smo se razvili kot skupina in tudi kot posamezniki. Upamo, da je veliko ljudi občutilo, kako jim lahko ljubezen, ki jo prejemajo od drugih, omogoči, da ljubijo tudi samega sebe.«

Severnokorejska glasbena skupina, ki ji na Twitterju sledi kar 39 milijonov sledilcev, je skupaj s svojo glasbeno založbo BIGHIT MUSIC združila moči z UNICEF-om že jeseni leta 2017 s skupnim ciljem, da bi pomagali odpraviti nasilje, zlorabe in zastraševanje ter spodbujali pozitivno samopodobo in dobro počutje otrok ter mladostnikov po vsem svetu.

V tem času je skupina BTS zbrala 3,6 milijonov ameriških dolarjev za delo UNICEF-a na področju odprave nasilja, naslovila vodje držav in svetovne vodje na letni generalni skupščini Združenih narodov v New Yorku in posnela videospot, s katerim je podprla UNICEF-ovo kampanjo, ki spodbuja ljubezen in prijaznost. Na njihovih koncertnih prizoriščih po vsem svetu so bile postavljene posebne stojnice, kjer so posamezniki lahko izvedeli, kako lahko zaščitijo sebe in druge pred nasiljem in zastraševanjem.

Na začetku letošnjega leta sta skupina BTS in založba BIGHIT MUSIC ponovno poudarili, da bosta pri kampanji LOVE MYSELF sodelovali še naprej, ter obljubili UNICEF-u še več kot 1 milijon ameriških dolarjev, izkupiček od prodaje izdelkov s sloganom kampanje LOVE MYSELF in del izkupička od prodaje albuma LOVE MYSELF.

Od leta 2017 je kampanja LOVE MYSELF poskrbela za skoraj pet milijonov tvitov in več kot 50 milijonov odzivov, kot so všečki, deljenje tvitov, odgovori in komentarji.

UNICEF Slovenija si v sklopu projekta Kako se počutiš? prizadeva, da duševno zdravje postane del vsakdanjega pogovora, da se bodo otroci znali soočiti s stresnimi situacijami ter da bodo imeli dostop do pravočasnih storitev psihosocialne pomoči in duševnega zdravja. Pri tem nam pomagajo partner kampanje A1, medijski partner Styria media in drugi podporniki. Več na kako.se/pocutis oz. na družbenih omrežjih pod ključnikom #kakosepočutiš

UNICEF Slovenija

UNICEF Slovenija

Za vsakega otroka

Vam je objava všeč? Delite jo s prijatelji:

UN0300694
Za vsakega otroka cepljenje
Pomagajte zagotoviti cepiva proti nalezljivim boleznim
Preberi več

Novice

Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletnega mesta soglašate, da jih lahko uporabljamo. Več informacij.