Fierdos, 13-letni deček z avtizmom iz Tigraja, je bil zaradi svoje invalidnosti prej izključen iz šole in se soočal z družbeno izključenostjo ter skrajno revščino. Po izgubi očeta sta se z mamo trudila, da bi mu omogočila dostop do izobraževanja.
S podporo UNICEF-a in programa za spremembo družbenega vedenja je Fierdos začel obiskovati osnovno šolo Negash, kjer so ga sošolci in učitelji sprejeli, šolska infrastruktura pa je bila prilagojena za otroke z oviranostmi. Program vključuje ozaveščanje skupnosti, usposabljanje učiteljev in učeniške klube, ki spodbujajo vključevanje vseh otrok.
Ravnatelj Hailemariam Reda poudarja: “Fierdos je dokaz, da z ustvarjanjem okolja, ki vključuje vse otroke, krepimo celotno skupnost.” Fierdosova zgodba je spodbudila širše vključevanje otrok z oviranostmi, povečala število vpisanih in pokazala, kako vključujoče izobraževanje odpira priložnosti, gradi samozavest ter krepi celotno skupnost.
Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletnega mesta soglašate, da jih lahko uporabljamo. Več informacij.