V Sudanu lakota ogroža več kot 400 tisoč ljudi.
V Sudanu lakota ogroža več kot 400 tisoč ljudi.
UNICEF logo
Kam se lahko obrneš, ko si v stiski oz. v težavah, ko potrebuješ pogovor in pomoč?

Kam se lahko obrneš, ko si v stiski oz. v težavah, ko potrebuješ pogovor in pomoč?

Dekle, ki gleda skozi okno
UNICEF/UN0611561/Pancic

Kontakti, na katere se lahko obrneš, ko potrebuješ pogovor in pomoč:

  • Tom telefon: 116 111, deluje vsak dan od 12. do 20. ure. Kadarkoli lahko napišeš tudi e-pošto na tom@zpms.si ali pošlješ sporočilo v njihovo spletno klepetalnico https://www.e-tom.si/stopi-v-stik/

  • Klic v duševni stiski (Univerzitetna psihiatrična klinika Ljubljana): 01 520 99 00. Svetovalci so še posebej usposobljeni za pogovor z ljudmi, ki razmišljajo o samomoru, sprejemajo pa klice ne glede na vzrok stiske (za starejše mlade). Na to številko lahko pokličeš vsako noč med 19. in 7. uro zjutraj. https://www.psih-klinika.si/koristne-informacije/klic-v-dusevni-stiski/ 

  • Telefon Samarijan: 116 123, deluje 24 ur na dan in vsak dan. Telefonska pomoč je namenjena za mlade ali starejše v različnih stiskah. http://www.telefon-samarijan.si/ 

  • V primeru doživljanja stisk zaradi spolne usmerjenosti in/ali spolne identitete, se lahko obrneš na društvo Legebitra, na telefon 030 361 281, vsak delovnik med 10. in 16. uro, lahko pa tudi pišeš na svetovalnica@legebitra.si. https://legebitra.si/o-nas/kontakti-in-lokacija/

  • Izberi sam, Združenje DrogArt: (01) 439 72 70 ali 030 346 327. Pomoč in podpora vsem mladim, ki se znajdejo v stiski, ker nekdo v družini čezmerno uporablja alkohol. Izbereš lahko svetovanje preko telefona ali spleta. Dosegljivi so vsak delovnik med 9. in 16. uro. https://www.izberisam.org/alkopedija/izberi-sam-svetovalnica/ 

  • UNICEF Slovenija: 031 510 200 je “telefonska Varna točka«, ki deluje vsak dan med 9. do 17. uro. Sogovornica ti bo pomagala pri iskanju nadaljnjih korakih proti rešitvi. Več informacij o UNICEF-ovih varnih točkah pa lahko najdeš na https://www.varnetocke.si/kdaj-jih-poiscemo.

  • Društvo za psihološko svetovanje Kameleon: info@svetovalnicakameleon.si ali pogovor@svetovalnicakameleon.si. Gre za brezplačno spletno svetovanje namenjeno otrokom, mladim in odraslim, tudi podpora, razbremenilni pogovor, psihoedukacija in prva psihološka pomoč. https://svetovalnicakameleon.si/ 

  • POSVET – center za psihološko svetovanje: 031 704 707, telefon dosegljiv vsak delovnik med 9. in 19. uro. Za že naročene kliente svetovalnice delajo vsak delovni dan med 8. in 20. uro. Program svetovalnice ponuja individualno ali skupinsko obravnavo posameznikom, parom in družinam, ki doživljajo čustvene stiske, ki jih sami ne obvladujejo več in potrebujejo strokovno pomoč (za starejše mlade in odrasle). Delujejo v 19 različnih krajih po Sloveniji, več na: http://www.posvet.org/ 

Centri za duševno zdravje otrok in mladostnikov: mira@nijz.si

Centri, ki so, oziroma še nastajajo v okviru Programa MIRA, Nacionalnega programa duševnega zdravja, katerega upravlja Nacionalni inštitut za javno zdravje, delujejo v sklopu Zdravstvenih domov po Sloveniji. Sestavljeni so iz ekip strokovnjakov, ki sodelujejo pri obravnavi otrok in mladostnikov ter z njihovimi družinami, šolami in socialnimi sistemi, v katere so vključeni. Namenjeni so otrokom in mladostnikom z različnimi težavami v duševnem zdravju. Kontakt vam najbližjega Centra za duševno zdravje otrok in mladostnikov najdete na: Otroci in mladostniki – Program Mira (zadusevnozdravje.si)

UNICEF Slovenija si v sklopu projekta Kako se počutiš? prizadeva, da duševno zdravje postane del vsakdanjega pogovora, da se bodo otroci znali soočiti s stresnimi situacijami ter da bodo imeli dostop do pravočasnih storitev psihosocialne pomoči in duševnega zdravja.

Picture of UNICEF Slovenija

UNICEF Slovenija

Za vsakega otroka

Vam je objava všeč? Delite jo s prijatelji:

UNI607338
Donirajte zdaj in pomagajte lačnim otrokom do življensko potrebne pomoči.
Preberi več

Novice

Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletnega mesta soglašate, da jih lahko uporabljamo. Več informacij.